همنشینی با قرآن کریم معرفت و بصیرت انسان را بالا می‌برد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان عنوان کرد: همنشینی با قرآن کریم معرفت و بصیرت انسان را بالا می‌برد و انسان‌ها باید با کتاب الهی انس بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده‌ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در بازدید از فعالیت‌های خانه قرآن شهری احسان این شهرستان در جمع قرآن آموزان اظهار کرد: همنشینی با قرآن کریم معرفت و بصیرت انسان را بالا می‌برد و انسان‌ها باید با این کتاب الهی انس بگیرند.

 


وی با اشاره به اهمیت و نقش قرآن در زندگی بشر افزود: همنشینی با قرآن و گوش جان سپردن به نوای آن، معرفت و بصیرت انسان را بالا می برد و سبب می‌شود که انسان از آیات روح‌نواز قرآن بهره برده و در فضای عطرآگین قرآنی زندگی کند.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان اعلام کرد: هرکس می‌خواهد خدا را بشناسد و از خودبینی و بزرگ بینی به دور باشد باید سراغ قرآن کریم؛ این کتاب روشن الهی برود و در آیاتش تفکر کند.

 

 


حجت‌الاسلام مولازاده گرایش نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را در موفقیت آنها اثرگذار دانست و افزود: قطعا تبعیت از کلام الهی منجر به آرامش روحی انسان و در نهایت رشد و موفقیت افراد می‌شود.

 


وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های این خانه قرآنی از مدیر و مربیان خواست که باتوجه به شرایط نامساعد کرونایی در فضای مجازی هم فعالیت قرآنی خود را تقویت ببخشند تا سایر عزیزان هم بتوانند از معارف نوربخش قرآن کریم بهره ببرند.

 

فعالیت‌های قرآنی خانه‌های قرآنی دهگلان با استفاده از ظرفیت فضای مساجد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 1082282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha