وضعیت ۳۳۷ بیمار کرونا در فارس وخیم است

حسینی گفت: سه هزار و ۹۵۱ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان فارس بستری هستند که وضعیت ۳۳۷ نفر از آنها وخیم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (پنج شنبه 14 مرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان فارس گفت: با جان باختن 21 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به پنج هزار و 307 نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 129 هزار و 550 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تاکنون 351 هزار و 974 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 337 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: سه هزار و 951 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان فارس بستری هستند.

حسینی با اشاره به بهبودی بیماران کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 308 هزار و 517 بیمار با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با یک سیر فزاینده بیماری مواجه هستیم و هر فردی موظف است برای حفظ جان خود و اطرافیان شیوه نامه های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کند و تا زمانی که حمایت های مردمی و انجام اقدامات پیشگیرانه توسط شهروندان انجام نشود، تلاش های دستگاه های اجرایی و نظام سلامت بی تاثیر خواهد بود.

حسینی اعلام کرد: موج شیوع ویروس کرونا سیر صعودی دارد و سرعت انتشار ویروس جدید بالاتر است و مردم باید رعایت نکات بهداشتی لازم را بسیاری جدی بگیرند.

کد خبر 1082297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha