برگزاری کارگاه آموزشی ویژه محرم در خوزستان

شهباز گهروئی از برگزاری کارگاه آموزشی و انتقال تجربه هنرمندان هیئت توسط حوزه هنری خوزستان خبر داد و گفت:این کارگاه در چهار موضوع تدوین، فیلمبرداری، عکاسی و دکور و پوستر با محوریت موضوع هیئت‌های مذهبی و ماه محرم برگزار شد.

«محمد شهباز گهروئی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کارگاه آموزشی و انتقال تجربه هنرمندن هیئت توسط حوزه هنری خوزستان و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج مردمی برگزار شد.

 

رئیس حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه این کارگاه در چهار موضوع تدوین، فیلمبرداری، عکاسی و دکور و پوستر با محوریت موضوع هیئت‌های مذهبی و ماه محرم برگزار شد افزود: هر چه در این کارگاه تدریس می‌شود مبتنی بر کاری است که باید در مراسم‌های محرم انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه امروز (پنجشنبه 14 مرداد) از ساعت 9 صبح در دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه دارد اضافه کرد: بالغ بر 30 نفر در این دوره آموزشی شرکت کردند.

 

شهباز گهروئی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را کمک به ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های هنری دانست که قرار است در دهه اول محرم انجام شود و تصریح کرد: مدرسان این دوره از کسانی هستند که در استان جزء بهترین‌ها در رشته‌های خود هستند.

 

وی یاد آور شد: امیدواریم این دورهمی و کارگاه و تبادل اطلاعات باعث شود اندکی به تجربیات شرکت‌کنندگان ولو کم بیفزاید و بتوانیم به کیفیت برنامه‌های این ایام کمک و بستری فراهم کنیم که دوره‌های آینده با کیفیت بهتر و حضور اساتید کشوری برگزار شود.

 

کد خبر 1082316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha