لازمه مردمی بودن دولت تلاش جهادی برای رفع کمبودها است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دولت اگر می خواهد مردمی بماند باید دولت وفاق باشد گفت: لازمه مردمی بودن دولت، تلاش جهادی و شبانه روزی برای رفع کمبودهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله« رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 15 مرداد) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهوری آیت الله رئیسی در دفتر رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر انقلاب از مردم ایران برای شرکت در انتخابات شرکت کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در خصوص توصیه های رهبر به رئیس جمهور جدید افزود: جابجایی قدرت در جمهوری اسلامی برخلاف دیگر نقاط دنیا با آرامش صورت می گیرد. 


 
وی مردمی ماندن را از تاکیدات رهبر معظم انقلاب به آیت الله رئیسی اعلام و خاطرنشان کرد: لازمه مردمی بودن دولت، تلاش جهادی و شبانه روزی برای رفع کمبودهاست.

 

فلاحتی گفت: دولت اگر می خواهد مردمی بماند باید دولت وفاق باشد و از تقابل های موهوم دوری کند.

 

وی در ادامه خواستار توجه ویژه دولت به گیلان شد و اظهار داشت: گیلان یک استان عقب مانده بوده و  کارهای زیربنایی در گیلان انجام نشده است.

 

امام جمعه رشت اذعان کرد: گیلان، سومین استان در کشور از نظر فراوانی شهداست اما توجه کافی به استان نشد یا کمتر شد.

 

وی یادآور شد: از نظر صنایع مادر، زیرساخت و زیست محیطی به گیلان کمتر توجه شد و استان از این جهت فقیر است و فقر استان زیر سایه سرسبزی آن مخفی مانده است.
 


فلاحتی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مراسم تحلیف اعضای شورای شهر رشت، گفت: شورای شهر رشت درباره پسماند و دو رودخانه رشت و مرداب انزلی فکری کنند. 


 
وی تاکید کرد: در شورا به فکر زد و بند سیاسی نباشید و شهر را معطل شهردار نکنید و مانند گذشته نشود که شهر رشت چند ماه بی شهردار بماند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان ساخت: شورای شهر باید موجبات نارضایتی مردم از شهرداری ها بزدایید و شفاف سازی مالی داشته باشد.
 


وی گفت: شورای شهر، شهردارانی انتخاب کنند که دارای دستانی پاک و توان کار باشد.

 

فلاحتی در ادامه با گرامیداشت روز خبرنگار و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: راه مقاومت و شهدای مدافع حرم را رها نخواهیم کرد و به شهدای مدافع حرم افتخار می کنیم.


 
وی در خصوص هدف قرار گرفتن یک کشتی صهیونیستی در دریای عمان گفت: برخی رسانه های غربی ایران را مسبب این حمله معرفی کرده و رژیم صهیونیستی ایران را تهدید به حمله نظامی کرده است. 

 

امام جمعه رشت اظهار کرد: مردم ایران ترسو نیستند تا از یک تهدید بترسند اگر رژیم صهیونیستی خامی به خرج بدهد بداند کوچکترین حرکتشان باعث ویرانی تمام دنیای آنان خواهد شد.
 


وی با اشاره به آغاز دهه محرم، اعلام کرد: مساجد، تکیه ها و حسینیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باز باشد و معابر را سیاه پوش کنید.

 

آیت الله فلاحتی تاکید کرد: عزت ما در سایه عزاداری امام حسین(علیه السلام)است.

کد خبر 1082438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha