هیئت رئیسه شورای اسلامی خمینی شهر مشخص شد/اعتماد دوباره به شهردار خمینی شهر

سخنگوی شورای اسلامی خمینی شهر گفت: با برگزاری انتخابات در نخستین جلسه رسمی، اعضای هیئت رئیسه مشخص و با اکثریت آرا نیز به اصغر حاج حیدری برای تصدی گری شهرداری خمینی شهر اعتمادی دوباره شد.

محسن صادقی در گفت و گو با خبرنگار شبستان در خمینی شهر، با اشاره به نخستین جلسه رسمی ششمین دوره شورای اسلامی خمینی شهر از انتخاب اعضای هیئت رئیسه این شورای خبر داد و اظهار کرد: پس از مذاکرات و تبادل نظر فراوان اعضای هیئت رئیسه با ۶ رای موافق و سه رای مخالف انتخاب شدند.

وی در ادامه افزود: براساس اکثریت آرا، قدمعلی ابراهیم‌نیا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر، زهرا حاج‌هاشمی به عنوان نایب رئیس و اصغر خوش‌اخلاق به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.
 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی خمینی شهر تصریح کرد: بر این اساس بنده نیز به عنوان منشی و سخنگوی شورای شهر و الهه شیروی نیز به عنوان منشی دوم شورای شهر انتخاب شدیم.
 

سخنگوی شورای اسلامی خمینی شهر در خصوص انتخاب شهردار نیز، گفت: باتوجه به عملکرد شهردار فعلی در دوره‌های قبلی، علی‌اصغر حاج‌حیدری به عنوان سرپرست و شهردار انتخاب و ابقا شد.
 

وی در ادامه با اشاره به انتظارات مردم از اعضای شورا خاطرنشان کرد: مردم با اعتمادی که به منتخبان خود کرده‌اند می‌خواهند تمام اعضا فرصت های خوبی را برای اعتلای پیشرفت شهر بکار گیرند و از تفرقه و اختلاف بپرهیزند.
 

صادقی همچنین با تقدیر و تشکر از اعضای شورای دوره پنجم، نقش شوراها را در آبادانی شهرها مهم و موثر دانست و گفت: شوراها می‌توانند با نقش‌آفرینی موثر و مهم خود در توسعه و عمران شهر صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.

 

سخنگوی شورای اسلامی خمینی شهر در پایان گفت: امیدوارم با توکل به خدا و همراهی مردم عزیز در این دوره نیز مثل دوره قبل با همدلی و همفکری شاهد رشد و ارتقای عمرانی و فرهنگی خمینی شهر باشیم.

 

کد خبر 1082468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha