کتابخانه های آستان قدس رضوی به فعالیت کانون های مساجد کمک می کند

حجت الاسلام حجت پناه گفت: راه اندازی کتابخانه تخصصی دیجیتال آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری، زمینه تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری کانون های خدمت رضوی را فراهم و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد را گسترش می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمد ابراهیم حجت پناه»، امروز (شنبه ۱۶ مرداد) در آیین انعقاد تفاهم نامه با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری که در ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد تفاهم نامه های مشترک بین دستگاه های فرهنگی به گسترش همکاری های دوجانبه کمک می کند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارائه برنامه های فرهنگی از سوی کانون های خدمت رضوی در سطح استان به جذب بیشتر جوانان و نوجوانان کمک می کند.

 

وی ابراز کرد: راه اندازی کتابخانه تخصصی دیجیتال آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری، زمینه تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری کانون های خدمت رضوی را فراهم و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد را گسترش می دهد.

 

حجت الاسلام حجت پناه همکاری و تعامل در برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی به مشهد مقدس با استفاده از امکانات و توانمندی های آستان قدس رضوی و مشارکت در ترویج سنت برگزاری مراسم خانگی اهل بیت (ع) در سطح محلات استان از جمله خدمات دبیرخانه کانون های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مشارکت در جذب موقوفات و نذورات در راستای تعمیق فعالیت های دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در استان از دیگر زمینه های همکاری کانون های خدمت رضوی است.

 

خاطرنشان می شود: در پایان این جلسه، تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور کمک به تحقق اهداف کانون های فرهنگی  هنری مساجد و لزوم توجه به کانون ها، موثر کردن این کانون ها بر مبنای تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه همکاری های دوجانبه به امضای طرفین رسید.

 

کد خبر 1082640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha