مروجان حوزه کتاب در جهرم تجلیل شدند

در آیین با حضور فعالان حوزه کتاب و کتاب خوانی، از مروجان کتاب در شهرستان جهرم تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، مراسم تقدیر از برخی فعالین فرهنگی و مروجین حوزه‌ کتاب و کتاب‌خوانی در سالن انجمن‌های اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار شد.

 

«محسن نعمت اللهی» در این مراسم که با حضور اساتید دانشگاه و تعدادی از فعالین فرهنگی دانشجویی برگزار شد با تشکر از فعالین این حوزه گفت: تا جایی که امکانات و توانایی‌های ما اجازه می‌دهد از مروجین فرهنگ کتاب‌خوانی حمایت می کنیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم، فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را در نشاط و تعالی جامعه مورد اهمیت دانست و افزود: این مهم یک وظیفه همگانی بوده که هر کس به نوبه خود باید به ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی سهیم باشد.

 

وی با اشاره به اینکه توسعه فضای مجازی نمی تواند جایگزین کتاب و کتابخوانی باشد، عنوان کرد: کتاب عنصری غیرقابل جایگزین است و فضای مجازی و دیجیتالی نمی تواند نقش آن را بر عهده بگیرد.

 

نعمت اللهی وظیفه خانواده ها در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را موثر دانست و گفت: سایر ارگان ها نیز با عملکرد مطلوب می توانند در ترویج فرهنگ مطالعه اثرگذار باشند.

 

به گزارش شبستان، در این مراسم هم‌چنین هر کدام از حاضران با بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه‌ کتاب و کتاب‌خوانی خواستار حمایت‌ و همراهی نهادهای فرهنگی فعال در شهرستان جهرم شدند.

 

در پایان این مراسم نیز یا اهدای لوح تقدیر از این فعالان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر 1082666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha