مقابله با کرونا خط مقدم جهاد است

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه خط مقدم جهاد، مقابله با کرونا است، تاکید کرد: مدافعان سلامت در ایام شیوع کرونا ویروس با رشادت و ازخودگذشتگی برای حفظ جان مردم شبانه‌روز در عرصه خدمت حاضر بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت‌الاسلام« مرتضی مطیعی» در دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به رشادت‌های شبکه بهداشت و درمان در دوران کرونا، گفت: دافعان سلامت در ایام شیوع کرونا ویروس با رشادت و ازخودگذشتگی برای حفظ جان مردم شبانه‌روز در عرصه خدمت حاضر بودند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان عملکرد مدافعان سلامت را ایثارگونه  عنوان کردوافزود: مدافعان سلامت در خط مبارزه با کرونا ویروس، حامی مردم و بیماران بودند که این اقدام یک کار بزرگ جهادی است.

 

وی با بیان اینکه خط مقدم جهاد، مقابله با کرونا است، تاکید کرد: ایثار شبکه بهداشت و درمان موجب سربلندی آنان در آزمون خدمت رسانی صادقانه به جامعه شده است.

 

حجت‌الاسلام مطیعی  تصریح کرد: حوزه سلامت در سراسر کشور با تقدیم شهیدان مدافع سلامت در راه سلامت مردم، دین بزرگی بر گردن همه ما دارند و تکریم و تقدیر از این عزیزان وظیفه همگانی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن دریافت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه سلامت استان سمنان به ویژه روند مدیریت و مقابله با بیماری کووید-۱۹ و همچنین فرایند واکسیناسیون علیه این بیماری، از نزدیک روند ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر به برکت دین مبین اسلام و توجه اهل بیت(ع) و دعای خیر مردم وجود منحوس ویروس کرونا از جامعه ما برچیده شود و امور زندگانی به روال عادی خود بازگردد.

 

 

کد خبر 1082670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha