جمع آوری۱۱میلیارد تومان صدقه در مازندران

جلالی گفت: مردم نیکوکار استان مازندران ۱۱میلیارد تومان از ابتدای سال‌جاری تاکنون صدقه پرداخت کردند، گفت: مازندرانی های نوعدوست می توانند صدقات خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۲*۰۱۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

«محمدتقی جلالی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، اظهار کرد: مردم  نوع دوست و خیر خواه استان مازندران همواره در زمینه کمک به نیازمندان و پرداخت صدقه پیش رو بودند و با توجه به حضور طولانی مدت کرونا و آسیب دیدن کسب و کارها از ابتدای سال جاری تاکنون نیز حضوری پر رنگ در پرداخت صدقات داشتند.

 

رئیس اداره اجرایی و هماهنگی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه مردم نیکوکار استان مازندران  ۱۱میلیارد تومان از ابتدای سال‌جاری تاکنون صدقه پرداخت کردند، افزود: صدقات جمع آوری شده از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل۵۰ درصد رشد داشته است.

 

وی با بیان اینکه  ضریب نفوذ صندوق صدقات در این استان ۳۷درصد است، گفت: ۳۷۰هزارخانوار مازندرانی، مشترک صندوق صدقات کوچک خانگی هستند.

 

جلالی تصریح کرد: صدقات جمع آوری شده در بخش‌های تامین جهیزیه، مسکن، معیشت، درمان، تحصیلی، فرهنگی، اشتغال برای مددجویان تحت حمایت هزینه می شود.

 

وی بیان کرد: باتوجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، مأموران جمع آوری صدقات خانگی به صورت حضوری و غیر حضوری  صدقات را جمع آوری می کنند.

 

جلالی با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار استان با کمیته امداد گفت: مازندرانی های نوعدوست می توانند صدقات خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری #2*011*8877* پرداخت کنند.

 

کد خبر 1082674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha