پرداخت تسهیلات اشتغال به  ۴۴ مددجوی نوشهری

کیا کجوری از پرداخت تسهیلات اشتغال به ۴۴ مددجوی شهرستان نوشهر خبر داد و گفت: با تسهیلات پرداخت شده در بخش های خدماتی، کشاورزی، صنعتی و دامداری برای مددجویان فرصت شغلی ایجاد شده است.

«بهرام کیاکجوری»، درگفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه در نوشهر 3850 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: در چهار ماهه  نخست امسال  به ۱۲۵ نفر از متقاضیان تسهیلات کم‌بهره اشتغال به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۴۴ نفر این تسهیلات را دریافت کرده اند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر افزود:  مابقی متقاضیان پس از انجام سیکل و تکمیل فرآیند بانکی تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: با تسهیلات پرداخت شده در بخش های خدماتی، کشاورزی، صنعتی و دامداری برای مددجویان فرصت شغلی ایجاد شده است.

 

کیاکجوری بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون به 106مددجو  آموزش مقدماتی و پایدار سازی مشاغل به مجریان و مستعدین اجرای طرح های اشتغال ارائه شد.

 

وی گفت: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در بخش توانمند سازی خانواده های تحت حمایت، ایجاد فرصت شغلی در قالب پرداخت تسهیلات کم بهره است که با همکاری و تعامل خوب بانک های عامل گام های مهم و موثری برداشته شد.

 

کیاکجوری گفت: پیش بینی می شود در سال جاری پرداخت تسهیلات و ایجاد فرصت‌های شغلی نسبت به سال گذشته دو برابر باشد که امیدواریم با همت و تلاش همکاران کمیته امداد شهرستان و همکاری و تعامل ویژه بانک‌های عامل امسال نیز شاهد شکوفایی در عرصه تعاون سازی خانواده‌های آسیب پذیر جامعه باشیم.

 

 

کد خبر 1082683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha