ضرورت برنامه‌ریزی شورا برای ایجاد درآمد پایدار شهری و جذب سرمایه‌گذاران

فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی شورا برای ایجاد درآمد پایدار شهری و جذب سرمایه‌گذاران گفت: نوسازی بافت فرسوده شهری در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان در جمع اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا با تاکید بر برنامه‌ریزی برای ایجاد درآمد پایدار شهری و جذب سرمایه‌گذاران در شورای ششم گفت:  ۱۸۸هکتار بافت فرسوده در شهر پیشوا دارد که لازم‌ است مجموعه مدیریت شهری، این‌ مناطق را نوسازی و روزآمد کرده و محیطی بانشاط و اشتیاق‌آور برای مردم فراهم‌ کند.

وی افزود: در شورای اسلامی شهر پیشوا این ظرفیت وجود دارد که موتور محرکه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی و پیشرو و پیشگام سایر دستگاه‌ها باشد.از شورای ششم‌ انتظار می‌رود با رعایت دستورالعمل‌ها و نظام‌نامه‌ها و با آینده‌نگری و بهره‌گیری از ظرفیت ادارات، رفاه و مصالح مردم را در نظر گرفته و در جهت وحدت عمومی و اتحاد بین مردم و مسئولان حرکت کند.

عباسی با اشاره به انتخاب شهردار در اسرع وقت برای شهر پیشوا اظهار داشت: دقت در انتخاب شهردار که از دیگر وظایف شورا است می‌تواند این‌ نهاد را در توفیق و دستیابی به برنامه‌ها و اهداف مد نظر یاری کند.لوایح شهرداری و مصوبات شورا باید شفاف و بدون ابهام باشد تا تصمیم‌گیری‌ها در هیئت تطبیق راحت‌تر صورت گرفته و از اشکالات جلوگیری شود.

فرماندار پیشوا بیان داشت: اعضای هیئت تطبیق شهرستان از جمله رئیس محترم دادگستری نگاهی راه‌گشا و تعاملی داشته و همواره مصالح شهر و مردم را مد نظر قرار می‌دهند.همه‌مسئولان باید در جهت امیدآفرینی، اعتمادافزایی و ایجاد نشاط در میان مردم حرکت نمایند که‌ نهایتا منجر به افزایش اعتماد مردم نسبت به مسئولان، دولت و نظام جمهوری اسلامی می‌گردد.
 

کد خبر 1082696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha