مطالبات خبرنگاران   از مسئولان،  شفافیت عملکرد را به دنبال خواهد داشت

شهردار بخش جلیل‌آباد شهرستان پیشوا گفت: مطالبات خبرنگاران فعال‌ از مسئولان، شفافیت عملکرد را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،شهردار بخش جلیل‌آباد شهرستان پیشوا به‌مناسبت روز خبرنگار، از زحمات اصحاب رسانه جنوب‌شرق استان تهران با اهدای لوح قدردانی کرد که این تجلیل‎ها به دلیل شیوع کرونا در قالب گروه‌های دو یا سه نفره برگزار شد.

محمدمهدی قمی شهردار جلیل آباد در این خصوص و در جمع خبرنگاران گفت:‌ رسانه‌ها نقش بسزایی در طرح مطالبات مردمی و برجسته‌سازی و پیگیری مشکلات شهرهای تازه تاسیس داشته و همراهی آنها دستیابی به توسعه شهری را تسریع می‌کند.هرچه خبرنگاران فعال‌تر بوده و حضور بیشتری در عرصه داشته باشند، پاسخگویی مسئولان نیز بیشتر خواهد شد که شفافیت را به دنبال دارد.
وی افزود:‌طرح انتقادات سازنده از سوی خبرنگاران دارای تخصص و تجربه، باعث بهبود عملکرد مدیران شهری و رفاه بیشتر برای شهروندان خواهد شد.
قمی در خصوص عملکرد این شهرداری در مدت خدمت ایشان نیز بیان داشت: من و همکارانم در مدیریت شهری جلیل‌آباد همه تلاش خود را طی مدت کوتاه ۶ ماهه برای خدمت به مردم بکار گرفتیم و بی‌شک این مسیر با جدیت تداوم خواهد یافت.
شهردار جلیل آباد در پایان عنوان کرد: شدت یافتن شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری مراسمی در خور شان خبرنگاران شد؛ برهمین اساس و به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در قالب گروه‌های دو یا سه نفره از این عزیزان تجلیل شد.

کد خبر 1082700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha