موسسه قرآنی «سرچشمه رحمت» در کامیاران آغاز شد

موسسه قرآنی با عنوان «سرچشمه رحمت» با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کامیاران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مراسم افتتاح موسسه قرآنی سرچشمه رحمت با حضور رییس اتحادیه موسسات قرآنی کردستان و جمعی از مسوولان شهرستانی در سالن آمفی تئاتر شهرستان کامیاران برگزار شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران در این مراسم ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای فعالان قرآنی این شهرستان اظهار داشت: وجود موسسات قرآنی در هر شهرستانی به منظور توسعه و ترویج فعالیت های دینی و مذهبی امری لازم و ضروری است.

 

زبیر حسین پناهی اضافه کرد : این موسسات در طول سال اقدام به برگزاری برنامه های مختلف به ویژه برنامه های آموزشی می کنند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هم همواره از طرح های قرآنی حمایت کرده و می کند.

 

وی اضافه کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا به دلیل محدودیت برگزاری برنامه های حضوری بیشتر برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری از طریق فضای مجازی و یا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضای مناسبی برگزار شده است.

 

رییس اتحادیه موسسات قرآنی کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: از آنجا که کامیارانی ها همیشه در میان جمع منتخبین قرآنی حضور داشته و در زمینه فعالیت های قرآنی خوش درخشیده اند،این امید وجود دارد این شهرستان قطب قرآنی استان شود.

 

سامانه جامع مدیریت موسسات قرآنی با عنوان حمد به منظور  توسعه و گسترش بیمه فعالان قرآنی و ساماندهی فعالان این حوزه راه‌اندازی شده است و در حال حاضر یک هزار و ۶۰۰ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان  مشمول حمایت بیمه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده‌اند.

کد خبر 1082708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha