آمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۴ هزار و ۸۴۹ نفر رسید

فتحی با اعلام قرار گرفتن استان البرز در وضعیت فوق قرمز کرونایی گفت: آمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۴ هزار و ۸۴۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جمع خبرنگاران با اعلام آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان البرز گفت: آمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۴ هزار و ۸۴۹ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: استان البرز در وضعیت فوق قرمز کرونایی قرار گرفته است و آمار پذیرش بیماران کرونایی در مراکز بیمارستانی و مراکز درمانی روزانه در حال افزایش است. 

طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار کرونایی در البرز جان باختند

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و مقررات بهداشتی بیان کرد: شمار متوفیان در حال افزایش است و طی ۲۴ ساعت گذشته در استان البرز ۲۳ نفر جان خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست دادند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: شهرستان های فردیس، نظرآباد و کرج در وضعیت فوق قرمز و سه شهرستان ساوجبلاغ، چهارباغ، اشتهارد در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

فتحی تصریح کرد: ضروری است شهروندان با ملزم دانستن رعایت قوانین و مقررات بهداشتی همچنین استفاده از ماسک سه لایه و شستشوی دست ها با مواد ضدعفونی نسبت به مهار کرونا سعی لازم را داشته باشند.

 

کد خبر 1082727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha