توجه به دین مردم در کنار سلامت آنان/ ۱۵ شهرستان در استان کرمان وضعیت قرمز کرونایی دارد

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر اینکه سلامت مردم در راس است اما باید به دین آنان هم توجه داشت؛ گفت: ۱۵ شهرستان در استان کرمان وضعیت قرمز کرونایی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدصادق بصیری، شنبه(16 مرداد) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به برگزاری مراسم ماه محرم و صفر؛ سلامت مردم را در راس دانست که در کنار آن باید به دین آنان نیز توجه شود‌.
 
 
 
جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ادامه داد: لذا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمامی موارد مصوب برای همگان الزامی است و نظارت بر برگزاری مراسم محرم و صفر بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی استان است.
 
 
 
 
وی دسته روی محله ای هیئت های عزاداری را امسال مجاز دانست و افزود: از تاریخ ۱۳ مرداد ماه جاری، صدور هرگونه مجوز تردد (به غیر از موارد درمانی و اضطراری) برای ورود به استان خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
 
 
 
 
 
بصیری اظهار کرد: شهرستان آبی و زرد دیگر نداریم و 8 شهرستان در وضعیت نارنجی و 15 شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و برخی از شهرهای استان در وضعیت فوق قرمز قرار گرفته اند.
 
 
 
 
 
وی با بیان اینکه شهرستان های فهرج، ریگان، رودبار، قلعه گنج، فاریاب، ارزوئیه، راور و انار در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان های استان در وضعیت قرمز و فوق قرمز کرونایی قرار دارند؛ گفت: شهرستان های رودبار، قلعه گنج، فاریاب، فهرج و ریگان از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی تبدیل شده اند اما  متاسفانه وضعیت شهرستان ارزوئیه و کوهبنان بدتر شده و به شهرهای قرمز پیوسته اند. 
کد خبر 1082741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha