فرمانداران پیشنهادات خود را برای فعال تر شدن مدیریت کرونا ارائه دهند

استاندار کرمان با اشاره به ناکافی خواندن وضع حاکم بر مدیریت کرونا از سوی رییس جمهوری، گفت: استانداران موظف شدند ظرف دو روز آینده پیشنهادات خود را برای فعال تر شدن مدیریت کرونا ارائه دهند لذا فرمانداران گزارش خود را بدهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، شنبه(16 مرداد) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه رییس جمهوری شرایط فعلی در مدیریت کرونا را کافی نداستند که باید از حالت انفعالی به حالت فعال تبدیل کنیم؛ گفت: استانداران موظف شدند ظرف دو روز آینده پیشنهادات خود را برای فعال تر شدن مدیریت کرونا ارائه دهند.

 

 



استاندار کرمان ادامه داد: لذا فرمانداران شهرستان ها باید تا ظهر فردا پیشنهادات و کارهایی که برای مقابله با کرونا انجام داده اند را به استانداری ارسال کنند.

 




وی ایام محرم را مهمترین مسئله پیشرو دانست و با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون هیئت های مذهبی استان پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت و حتی بالاتر از سطح توصیه های بهداشتی رفتار کرده اند.

 

 




استاندار کرمان با بیان اینکه برخی گروه های عزداری خارج از قوانین کشور و عرف رسمی رفتار می کنند که سازمان تبلیغات اسلامی استان نام آنها را به فرمانداری ها بدهد تا نیروی انتظامی آنها را توجیه کند؛ تاکید کرد: شرایط به گونه ای است که نباید هیئت ها پرتعداد باشند‌.

 

 




وی با بیان اینکه مکان های ورزشی، آموزشی و ... در اختیار عزاداری محرم قرار بگیرد تا مراسم در محیط بسته نباشد؛ گفت: برگزاری همه مراسم خاص در استان کاملا" ممنوع و حتما" در بحث توزیع نذورات مسائل بهداشتی کامل رعایت شود.
 

 

 



زینی وند در پایان با اعلام اینکه استان کرمان هنوز به بیمارستان صحرایی نیاز پیدا نکرده است؛ خاطرنشان کرد: اما هیچ کوتاهی در زمینه کمبود تجهیزات مخصوصا" اکسیژن نمی پذیریم زیرا استان کرمان یکی از تولیدکنندگان دستگاه اکسیژن است.
 

کد خبر 1082762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha