انجمن فعالان رسانه های فارس باید شکل بگیرد و تقویت شود

آیت الله دژکام گفت: انجمن فعالان رسانه های فارس باید شکل بگیرد و تقویت شود و مسئله اقتصاد رسانه باید حل شود و مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (شنبه 16 مرداد) در جلسه دیدار با مدیران مسئول، خبرنگاران و عکاسان رسانه های جمعی استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: انجمن فعالان رسانه های فارس باید شکل بگیرد و تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه اگر این انجمن شکل گرفت می توان به مسائل رسانه ای در طول یک حرکت مستمر دست یافت، افزود: مسئله اقتصاد رسانه باید حل شود و مورد توجه قرار گیرد و در باب اقتصاد رسانه ذیل تشکل های رسانه ای باید کار کنیم و صحبت شود و ابعاد مختلف را حل کنیم.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه رسانه ها یک گوشه کار دولت مردمی هستند و اگر نقش خود را به خوبی معرفی کنند دولت استقبال می کند؛ اظهار کرد: زبان رسانه باید زبان نتیجه دار باشد و تند نباشد.

بر اساس این گزارش در ادامه، «هادی رضایی»، مسئول بسیج رسانه فارس با اشاره به اینکه مسئولین دلسوز از هیچ حمایتی از قشر خبرنگار دریغ نکرده اند و نمی کنند، گفت: رسانه ها با یک خبر لرزه به اندام مسئول بیندازد.

این گزارش می افزاید: «مهدی امیدبخش» با اشاره به فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام روز خبرنگار هم گفت: اصحاب رسانه در روز عید سعید غدیر خم واکسینه شدند و افرادی که مقدور نشد در این طرح حضور داشته باشند در هفته آینده با هماهنگی علوم پزشکی واکسینه خواهند شد.

معاون مطبوعاتی و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم چنین از اجرای طرح تامین مسکن اصحاب رسانه خبر داد و گفت: به زودی نامه اجرایی این طرح به رسانه ها ارسال خواهد شد.

کد خبر 1082763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha