۱۸ گزینه شهرداری جهرم برای ارائه برنامه های خود به شورای شهر می آیند

سامانی گفت: ۱۸ گزینه نهایی تصدی شهرداری جهرم این هفته برای ارائه راهکار ها، برنامه ها و دیدگاه ها در رابطه با مدیریت شهری در دفتر شورای اسلامی شهر جهرم حاضر می شوند.

«مصطفی سامانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شورای اسلامی شهر جهرم تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند از آراء و نظرات شهروندان جهرمی استفاده کند.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم افزود: پس از تایید انتخابات از سوی مراجع قانونی، منتخبین شورای اسلامی شهر جهرم جلساتی را برگزار کرده و ملاک های انتخاب یک شهردار موفق را بررسی کردند که خروجی آن طراحی دو فرم ارزیابی برای  انتخاب بهترین گزینه بود.

 

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول لیست گزینه های پیشنهادی نخبگان، متخصصین و معتمدین تهیه شد که مجموع آن 36 نفر بودند، بیان کرد: در مرحله دوم با تمام گزینه های پیشنهادی جهت ارسال رزومه کاری، نامه نگاری شد و رزومه این عزیزان با فرم های امتیازبندی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

سامانی با اشاره به اینکه از 36 نفر گزینه های پیشنهادی 18 نفر رزومه ارسال کردند، عنوان کرد: همچنین 15 نفر با پیام تشکر از ارائه رزمه به دلایل مختلف صرف نظر کرده و سه نفر دیگر نیز تا کنون رزومه خود را ارائه نداده اند.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم خاطرنشان کرد: این شورا پس بررسی رزومه افراد پیشنهادی را به عنوان گزینه های نهایی تصدی پست شهرداری جهرم معرفی کرده است.

 

سامانی عنوان کرد: گزینه های نهایی این هفته برای ارائه راهکار ها، برنامه ها و دیدگاه ها در رابطه با مدیریت شهری در دفتر شورای اسلامی شهر جهرم حاضر می شوند.

 

وی در پایان گفت: از نخبگان، متخصصین و معتمدین شهر جهرم که با ارائه پیشنهادات و معرفی افراد توانمند و کارآمد ما را در انتخاب گزینه های نهایی تصدی شهرداری جهرم یاری کرده اند، تشکر و قدردانی به عمل می آوریم.

 

کد خبر 1082766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha