نیازمند همکاری بیشتری از سوی شرکت‌ها جهت توزیع بسته‌های معیشتی هستیم

حاجتی گفت: در استان خوزستان برای همکاری با گروه های جهادی نیازمند یکصد خودروی هستیم تا نیروهای جهادی ما با مشکل مواجه نشوند اما متاسفانه همکاری از سوی شرکت ها صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار میراحمدرضا حاجتی» امروز (شنبه 16 مرداد) در هفتادوسومین جلسه ستاد کرونا خوزستان اظهار کرد: وظیفه ما خدمت است و در هر زمان که نیازمند خدمت ما باشد در صحنه حاضر خواهیم بود و منتظر وقوع اتفاق نخواهیم ماند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان افزود: متاسفانه شاهد هستیم که کمک های مومنانه به صورت جزیره ای توزیع می شود که ضرورت دارد شرکت ها به صورت هدفمند این بسته ها را در اختیار مجموعه بسیج قرار داده تا بسته های کمک مومنانه به صورت دقیق توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه در 120 تانکر آب معدنی با همکاری سایر استان های کشور در مناطق محروم توزیع شد اضافه کرد: در استان خوزستان برای همکاری با گروه های جهادی نیازمند یکصد خودروی هستیم تا نیروهای جهادی ما با مشکل مواجه نشوند اما متاسفانه همکاری از سوی شرکت ها صورت نگرفته است.

 

سردار حاجتی از راه اندازی 2 مجتمع تزریق واکسن عمومی خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه در سه هفته اخیر شاهد بودیم که معادلات شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان تغییر کرد بنابراین ضرورت دارد که همه دستگاه ها همکاری بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 1082778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha