مردمی شدن امر به معروف و نهی از منکر تحولات عظیمی را به دنبال دارد

آیت الله عابدینی گفت: موفقیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر هم مستلزم مردمی شدن کارها در این عرصه است و اگر این امر به صورت کامل تحقق یابد، شاهد تحولات عظیم خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار با حجت الاسلام بحری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بیان کرد: همانطور که کار اربعین با مردمی شدن به عظمت و اثرگذاری رسید، موفقیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر هم مستلزم مردمی شدن کارها در این عرصه است و اگر این امر به صورت کامل تحقق یابد، شاهد تحولات عظیم خواهیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: لازم است حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین را با سایر استان‌ها مورد مقایسه قرار دهید تا جایگاه استان در این عرصه مشخص شود و همین قیاس را بین شهرستان‌های استان هم داشته باشید و با علم به این معنا، فعالیت‌های خود را انجام دهید.

 

وی عنوان کرد: استان قزوین سهم خوبی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و عرصه‌ های عدالت‌خواهی در کشور دارد و جوانان خوبی داریم که فعالیت ‌های ملی تأثیرگذاری دارند و این مهم نشان دهنده ظرفیت‌های خوب استان قزوین است که ‌باید تقویت شود.

 

آیت الله عابدینی با تاکید بر شناسایی اولویت‌ها و تدوین برنامه‌ها بر این اساس تأکید کرد: لازم است کارها و برنامه ‌ها بر اساس اولویت‌ها تدوین و اجرایی شوند و اگر این مهم تحقق یابد و گزارش آنها به مردم اعلام شود، در مردم ایجاد انگیزه می‌کند و همراهی مردم بیشتر می‌شود.

 

وی یادآور شد: با عزم راسخی که شما عزیزان دارید، انشاالله کارها با سرعت و جدیت پیش می ‌رود و شاهد تحول در این عرصه مهم خواهیم بود.

 

کد خبر 1082899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha