آگاهی بخشی از سوی خبرنگاران بستر تحقق توسعه است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خبرنگاران واقعیت ها را منعکس می‌کنند، گفت: آگاهی بخشی از سوی خبرنگاران بستر تحقق توسعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» امروز(17 مرداد) در مراسم غبارروبی گلزار شهدا بمناسبت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خبرنگار شهید صارمی و حیدریان، اظهار کرد: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، خبرنگاران را رابط بین مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه به دنبال چرایی و چگونگی، تجزیه و تحلیل و رسیدن به حق هستند و می‌خواهند با سرعت و دقت تمام زوایا به جامعه منعکس کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت پرهیز از سیاه نمایی، خاطرنشان کرد: خبرنگاری امری مسوولیت‌آور و سخت است و اگر به پیشینه استان بازگردیم خواهیم دید که رسانه‌ها برخی از واقعیت را منعکس کرده اند اما گوش شنوایی وجود نداشته است.

 

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: اکنون با آغاز به کار دولت سیزدهم باید اقدامات موثری صورت گیرد، اگر کشور به تحول نیاز دارد استان لرستان به جهش نیاز دارد تا عقب ماندگی جبران شود.

 

وی ابراز کرد: با همیاری، دقت‌نظر و آگاهی بخشی از سوی خبرنگاران توسعه شکل می‌گیرد. وضعیت موجود رضایت بخش نیست و باید به گونه ای عمل کنیم تا استان به ارتقای فرهنگی و اقتصادی رشد کند و این موضوع مسوولیت خبرنگاران را افزایش می‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به ظرفیت های گسترده استان لرستان، افزود: بهره برداری صحیح از این ظرفیت ها بستر تحقق رشد و توسعه است.

 

حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: استان لرستان چند برابر ظرفیت مجموعه کشت و صنعت پتانسیل دارد که امیدواریم با استفاده از برترین تجهیزات و امکانات و تکنولوژی بیکاری در لرستان برطرف شود.

 

کد خبر 1082941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha