قلم و صاحبان قلم را ارج می نهیم

به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، سالروز شهادت خبرنگار متعهد «محمود صارمی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش  خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ در پیام بهرام فاضلی آمده است؛ 

 

روز خبرنگار یادآور دغدغه‌ها و زحمات انسان‌های شریف و سختکوشی  است که در کسوت خبرنگاری به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دوش گرفته و موجبات تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم می‌آورند.
 

صاحبان رسانه‌ و قلم ، بازگوکنندگان اندیشه و منتقل کننده  اطلاعاتی هستند که می توانند با زیبایی نگارش حرفه‌ای  و بهره گیری از دانش روز در مسیر تعالی انسان به همنوعان خود کمک نموده و اینگونه جایگاه قلم را پاس دارند.
 

خبرنگاران در اطلاع رسانی حلقه واسط ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که عملکرد آنها را به مردم انتقال داده و مطالبات مردم را به گوش مسئولان می رسانند و در جهت ارتقا و  رشد جامعه تلاش می کنند. 
خبرنگاری، حرفه ای حساس  و ارزشمند است؛ لذا تلاش فعالان عرصه خبر که جامعه به  آن نیازمند است، قابل تقدیر و تمجید است و انتخاب روزی به عنوان روز خبرنگار یادآور همت والای مردان وزنان بزرگ و  نیک اندیشانی همچون شهید محمود صارمی است که نشان می دهد حضور در این عرصه تنها با عشق ممکن است و بس.
 

اینجانب ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت، این روز را به شما خبرنگاران گرانقدر و ارزشمند استان تبریک می‌گویم، امیدوارم با وجود مشکلات و کاستی ها، همچنان با گام هایی استوار و عزمی راسخ به راه  خود ادامه دهید.
 

بهرام فاضلی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۳۵

کد خبر 1082950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha