آگاهی بخشی و روشنگری رسالت همیشگی خبرنگاران است

احسانی آگاهی بخشی، روشنگری و تنویر افکار عمومی را رسالت همیشگی اهالی رسانه دانست و تاکید کرد: خبرنگاران استان در این شاخص ها همواره سرآمد بوده و هستند.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان به مناسبت روز خبرنگار گفت: استان همدان در عرصه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی پیشرفت های مطلوبی دارد که خبرنگاران توانستند به خوبی این توفیقات را به مردم اطلاع رسانی کنند

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: با همه این کمبودها خبرنگاران استان به صورت جهادی تلاش کرده و در انجام وظایف خود کوتاهی نکردند

 

احسانی آگاهی بخشی، روشنگری و تنویر افکار عمومی را رسالت همیشگی اهالی رسانه دانست و تاکید کرد: خبرنگاران استان در این شاخص ها همواره سرآمد بوده و هستند.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی گفت: از سال گذشته به دلیل بیماری کرونا ۲ تن از پیشکسوتان عرصه خبر را از دست دادیم و امسال از گرمای وجودشان در این محفل محروم هستیم.

 

وی با تقدیر و تشکر از نقش‌آفرینی موثر تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در تداوم مسیر پیشرفت، بالندگی و توسعه استان، روز خبرنگار را به حافظان عزت و حرمت قلم و مطالبه گران منافع مردم تبریک گفت و تلاش خالصانه و صادقانه اصحاب رسانه را در بحران کرونا ارج نهاد.

 

احسانی با بیان اینکه خبرنگاران در ارتقای سواد رسانه ای نیز فعالانه کارکنند تا دشمنان این مرز و بوم نتوانند در قالب جنگ نرم و رسانه ای با شایعه پراکنی، تهمت، فریب و بی اخلاقی یأس و ناامیدی را ترویج دهند، اظهار داشت: این رسالت خطیر بر عهده رسانه های رسمی و فعالان اطلاع رسانی در نظام اسلامی است که با تولید محتوای مناسب دستاوردهای انقلاب و ایران عزیز را برای مردم معرفی  کنند و روحیه خودباوری و امید را گسترش دهند.

 

کد خبر 1082963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha