خبرنگاران  صدای رسای اخبار برای آگاهی و آزادی جامعه هستید

حجت الاسلام کلات پور گفت: خبرنگاران صدای رسای اخبار برای آگاهی و آزادی جامعه هستید که با قلم خود برای حل مشکلات جامعه تلاش می کنند.

حجت الاسلام افشین کلات پور  ضمن تبریک روز خبرنگار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما) استان کرمانشاه افزود: عامل سازنده و پاسخگویی به رسانه ها می تواند منشا رشد و پویایی برای هر سیستمی باشد. روی دیگر رسانه ها، مطالبه گری و احقاق حقوق در راستای منافع عمومی است که باید به آن توجه شود و همه مدیران در حد توان  باید پاسخگویی مطالبات صادقانه رسانه ها باشند.

 

وی خاطر نشان کرد : خبرنگاری شغل، حرفه، هنر و عشق است، هنری و عشقی که خبرنگار باید با جان و دل عاشق آن باشد تا بتواند در این زمینه موفق باشد.

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: بدون تردید ماموریت مهم خبرنگار، توسعه و تعالی کشور و پیشگیری از کندی کارکردی سیستم است که دفاع همزمان از حقوق مردم  با نقدهای سازنده و ارائه ایده‌های خلاقانه و نوآورانه قابل اجرا است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما) استان کرمانشاه اظهار کرد: روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.  

 

کد خبر 1083019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha