۲۷ برنامه بومی سازی شده مرتبط به نماز به ادارات استان ابلاغ شده است

حجت الاسلام کاظمی نسب با بیان اینکه ویروس کرونا نباید مانع فعالیت های فرهنگی، هنری، ترویج و ترغیب نماز شودT گفت: ۲۷ برنامه برای ترویج و تبلیغ نماز تهیه و به تمامی ادارات و معاونت ها به عنوان نقشه راه ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «محمدتقی کاظمی نسب» امروز یکشنبه (17 مرداد) در مراسم رونمایی از پوستر مسابقه ساجدان عشق که با هدف آشنایی با مردان و زنان عاشورایی در اداره کل ارشاد استان برگزار شد؛  ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: مسابقه ساجدان عشق طرح بسیار مفید و موثری است که به مناسبت محتوا سازی در ایام محرم و صفر برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا فرصتی برای تمامی دستگاههای فرهنگی فراهم شده که به سمت فضاهای مجازی بروند و فعالیت ها را به این سمت سوق دهند.

 

وی با بیان اینکه ویروس کرونا نباید مانع فعالیت های فرهنگی، هنری، ترویج و ترغیب نماز شود؛ گفت: از اینرو با ابلاغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تفاهم نامه ای سه جانبه بین ارشاد استان، وزارت ارشاد و ستاد اقامه نماز استان امضا شد که در قالب این تفاهم نامه 27 برنامه بومی سازی شده تهیه و به تمامی ادارات و معاونت ها ابلاغ شد تا نقشه راهی برای آنها باشد.

 

وی افزود: بر اساس مصوبه ای که صورت گرفت از تمامی روسای ادارات و معاونت ها خواسته شد تا هر فعالیت فرهنگی، قرآنی و هنری که ذیل گروه فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیوست نماز باشد در برنامه ریزی های خود لحاظ کنند و امیدواریم در پایان سال دربحث ارزیابی یکی از ادارات سرآمد باشیم.

 

حجت الاسلام کاظمی نسب تصریح کرد: امیدواریم با این خیزش و هدف گذای ما تا پایان سال با کمک روسای فرهنگ و ارشاد استان در ستاد اقامه نماز اقدامات خوبی انجام شود.


 

کد خبر 1083065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha