امروز خدمت حداکثری به مردم مهم‌ترین رسالت بسیج است

کریم‌پور گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، امروز مهم‌ترین رسالت بسیج، خدمت حداکثری به مردم است و در همین راستا مجموعه بسیج هر کجا که مردم نیاز به کمک داشته باشند، ورود پیدا می‌کند و به ارائه خدمات مختلف و ارزنده‌ای می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد) در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهار کرد: در هفدهم مردادماه سال ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار ایرانی در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت این روز در شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه خبرنگار کسی است که وظیفه کسب، تهیه، پرورش و آماده کردن خبر را برای رسانه‌های جمعی دارد افزود: ما امروز بر خلاف گذشته، اخبار و گزارشات را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پیگیری و دنبال می‌کنیم.

 

وی اذعان کرد: خبرنگاران باید خود را همزمان با رشد و پیشرفت‌های علمی و صنعتی ارتقا دهند، دانش فضای مجازی و سواد رسانه‌ای آنها افزایش یابد و به فاکتورهای سرعت و دقت در کار خبری توجه بیشتری داشته باشند.

 

کریم‌پور با بیان اينکه خبرنگاران و اصحاب رسانه باید با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به جامعه، مردم را از بنگاه‌های خبر پراکنی نجات دهند تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما امروز در فضای مجازی شاهد ولنگاری هستیم.

 

وی خواستار تقویت و توجه به پیام‌رسان‌های ایرانی شد و عنوان کرد: در این زمینه نباید میدان را رقابت خالی بگذاریم بلکه لازم است این میدان وجود داشته باشد و ما از آن غافل نشویم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه ضرورت دارد خبرنگاران از ایجاد فضای ناامیدی پرهیز کنند بیان کرد: با توجه به راه‌اندازی بسیج رسانه در شهرستان اندیمشک، انتظار می‌رود خبرنگاران و اصحاب رسانه با این مجموعه تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، امروز مهم‌ترین رسالت بسیج خدمت حداکثری به مردم است و در همین راستا مجموعه بسیج هر کجا که مردم نیاز به کمک داشته باشند ورود پیدا می‌کند و به ارائه خدمات مختلف و ارزنده‌ای می‌پردازد.

 

کریم‌پور مجموعه بسیج را متعلق به همه مردم دانست و اضافه کرد: تمامی اقدامات و فعالیت‌های بسیج برای سربلندی مردم در بطن جامعه است که مکتبی بودن هم مهم‌ترین رمز موفقیت این مجموعه به حساب می‌آید.

 

وی با بیان اينکه تمامی اقدامات و فعالیت‌های مجموعه بسیج بر اساس آموزه‌های اسلامی هستند افزود: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در مجموعه بسیج پیش‌رو داریم، امور فرهنگی و تربیتی است که در رکن برنامه‌های ابلاغی سند چشم‌انداز ۱۰ ساله که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند قرار دارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک یاد آور شد: فلسفه وجودی نیروهای مسلح در کشور ما ایجاد امنیت است که بسیج هم به فراخور عضویت و کارکرد خود، نقش مهمی را در انجام این امر در سطح جامعه دارد.

 

کد خبر 1083071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha