رسانه ها نقش مهمی در تحقق امنیت اجتماعی دارند

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام، صبح امروز(۱۷ مرداد) به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با خانواده های مرحوم« حاج سامی شهبازی» رئیس فقید خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام و مرحوم « حاج پژمان مهدوی»، از خانواده های آنان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار« دلاور القاصی مهر» در این دیدارها، با اشاره به نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در زمینه آگاهی بخشی به مردم، اظهارکرد: رسانه ها  با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی، در پاسداري از دستآوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي نقش مهمی ایفا می کنند.

 

وی یادآور شد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کرده و همواره در زمینه اطلاع رسانی پیش گام هستند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام افزود: خبرنگاران با نشر و پردازش صحيح، دقيق و سريع اطلاعات، هم دوش با ساير نهادهاي مسئول به خصوص نيروي انتظامي در پاسداري از دستآوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي در سايه سار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه اي«مدظله العالي»مجاهدانه ايفاي نقش نموده و در این راه ثابت قدم  بوده اند.

 

سردار القاصی مهر  ابراز کرد: امروز مجموعه فرماندهی انتظامی استان ایلام افتخار دارد که با تعامل، همکاری صمیمانه و سازنده با اصحاب رسانه گام های بلندی در تحقق امنیت اجتماعی برداشته است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار فقید استان زنده یاد سامی شهبازی و پژمان مهدوی فر، گفت: مرحوم «مهدوی فر و شهبازی» از خبرنگاران خدوم و فعال استان در عرصه ی اطلاع رسانی خصوصا در موضوع کرونا  بودند، روحیه مردمی و مطالبه گری آنها را رمز ماندگاری آنها در بین مردم و به ویژه اصحاب رسانه دانست.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام حفظ اخلاق مداری و تعهد نسبت به مردم و تلاش خستگی ناپذیر آنان را در مسیر شفافیت و توسعه و پیشرفت ایلام از دیگر ویژگی های آنها برشمرد و افزود: عرصه خبرنگاری عرصه خطیری است چرا که خبرنگاران صدای مردم محسوب می شوند و‌ همین موضوع حساسیت کار آنها را دوچندان می کند.

 

سردار القاصی مهر خاطرنشان کرد: خبرنگاران استان در شرایط شیوع کرونا در زمینه اطلاع رسانی برای پیشگیری از این بیماری منحوس، بسیار درخشان عمل کردند و  یکی از مهم ترین موهیت های نظام اسلامی امنیت است که این امر با همراهی و همکاری اصحاب رسانه محقق شده است.

 

گفتنی است، فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از همکاران انتظامی استان ایلام به همراه رئیس خانه مطبوعات و تعدادی از اصحاب رسانه،  امروز به مناسبت روز خبرنگار و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران فقید«حاج سامی شهبازی و حاج پژمان مهدوی فر» با خانواده های آنها دیدار و گفتگو کرد.

 

 

کد خبر 1083083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha