کسب رتبه خبرگزاری شبستان در جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد

خبرگزاری شبستان در استان یزد توانست رتبه چهارم بخش گزارش نویسی جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اختتامیه جشنواره عدلیه و رسانه با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل باغ دولت آباد یزد برگزار شد.

غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در این مراسم با بیان این که گفتمان سازی از برنامه های سند تحول قضایی است، اظهارکرد: ترسیم و تبیین چهره دستگاه قضایی و ایجاد احساس عدالت از نتیجه غایی اقدامات قوه قضاییه، نیازمند همکاری رسانه هاست.

وی تصریح کرد: اجرای عدالت در یک حرکت درست و هدفمند، برای جامعه اعتماد‌ساز و امید بخش است اگر یک پیوست رسانه‌ای هوشمندانه و حرفه ای داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به آغاز بکار دولت انقلابی و مردمی و عرض خداقوت به فعالیت‌های هشت ساله دولت تدبیر و امید، گفت: از مردم می‌خواهیم به دولت جدید مردمی و تحول‌خواه کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات اخیر آیت‌الله رئیسی در مورد بوسیدن دست مقام معظم رهبری، اظهار کرد: این جمله تنها اظهار و ارادت ساده و رفتار عاطفی نبود بلکه پیام مهمی داشت که ای نایب امام زمان، دیگر دوران مظلومیت شما به پایان رسیده است و قرار نیست توصیه‌ها، دستورات و فرامین شما روی زمین بماند.

رئیس‌کل دادگستری استان در پایان، ضمن تشکر از اهتمام و عنایت رییس قوه قضائیه بابت صدور پیام به مناسبت اختتامیه جشنواره عدلیه و رسانه به قرائت این پیام پرداخت.

در ادامه این مراسم نیز نفرات برتر جشنواره عدلیه و رسانه یزد معرفی شدند که سید ضیا میررحیمی مدیر نمایندگی و خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان یزد توانست با اثر « فرهنگ آپارتمان نشینی، حلقه مفقوده شهرسازی در یزد» توانست رتبه چهارم بخش گزارش نویسی را به خود اختصاص دهد.

کد خبر 1083096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha