هم اندیشی رسانه با شورای اسلامی شهر کرج زمینه توسعه پایدار مدیریت شهری است

ایزدیار با تبریک روز خبرنگار به جامعه خبری گفت: هم اندیشی رسانه با شورای اسلامی شهر کرج زمینه توسعه پایدار مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عمار ایزدیار» به مناسبت روز خبرنگار یکشنبه ۱۷ مرداد با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان در البرز گفت: انعکاس فعالیت ه‍ای شورای شهر کرج در خبرگزاری حوزه دین و اندیشه متایه مباهات است.

 

استاد دانشگاه و عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: مطالبه گری نسبت به انجام امور مردم در عرصه مدیریت شهری از جمله شاخص های رسانه ای است که در این خصوص خبرگزاری شبستان در زمینه سهم ارزنده ای دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه خبر و اطلاع رسانی بیان کرد: مطالبه گری یکی از بسترهای کارآمد به منظور پیشبرد اهداف مدیریت شهری در جامعه اسلامی است که در این خصوص خبرنگاران و اصحاب رسانه هر یک می توانند نقش موثری داشته باشد.

 

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: کلانشهر کرج پیچیدگی های متعدد فرهنگی و ... متناسب با مهاجرپذیری دارد که انتظار می رود با همراهی و همکاری اصحاب رسانه شاهد تحولات خوبی در عرصه های مختلف مدیریت شهری باشیم.

 

رویکرد خبرگزاری شبستان تقویت باورهای ایمانی با محوریت کانون های مساجد است

 

مهدیه دانایی نیز با تقدیر از اهتمام عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: باور به ارزش های ایمانی و انقلابی رویکرد خبرگزاری شبستان در استان البرز است و در این خصوص با توجه به حوزه ایثار و شهادت و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد بهره مند می شود.

 

نماینده خبرگزاری شبستان در استان البرز افزود: برنامه ریزی هدفمند با هدف هم افزایی بیشتر و بهتر با اعضااء شورای اسلامی شهر کرج در چارچوب فعالیت خبری این خبرگزاری است.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه مدیریت شهری نسبت به مهندسی شهر متناسب با هویت شهری بیان کرد: مرکز استان البرز را به درستی شهر امیران و لشکریان ۱۰ سیدالشهداء نامیده اند، مدیریت شهری متناسب با هویت فرهنگی این شهر ساز و کارهای زیرساختی و اجرایی را باید تدوین و تبیین کند.

 

مسئول آموزش سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: بسترسازی جهت مند مدیریت شهری به منظور تحقق شهری با ساختار و اصول اسلامی یکی از مطالبات مردمی است، ضروری است اعضاء شورای اسلامی شهر کرج با توجه به آن مصوبات اجرایی را وضع کنند.

 

 

کد خبر 1083120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha