خبرنگار خبرگزاری شبستان در جشنواره کتاب خوان و رسانه خوش درخشید

مدیر اداره کتابخانه های شهرستان فاروج گفت: خبرنگار خبرگزاری شبستان با حضور در نخستین دوره جشنواره (کتاب خوان و رسانه) با مشارکت ۳۰۰ خبرنگار و ۹۰۰ اثر خوش درخشید.

«مریم مومن زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: نخستین دوره جشنواره «کتاب خوان و رسانه» با مشارکت بیش از ۳۰۰ خبرنگار و ارسال ۹۰۰ اثر برگزار و روز یک شنبه طی مراسمی از برگزیدگان در بخش‌های اصلی، جنبی، رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی و بخش ویژه قدردانی شد که در این آئین خبرنگار خبرگزاری شبستان هم سهم داشت.

 

مدیر اداره کتابخانه های شهرستان فاروج افزود: «مرضیه مهربان» خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج  در بخش اصلی جشنواره و در بخش گفتگو، اثری با تیتر «قدیمی ترین کتابدار فاروج کجاست؟» ارائه کرده بود که این اثر رتبه سوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

 

 مومن زاده افزود: فرایند گزینش و داوری اولیه آثار پس از دوبار تمدید در ۲۲ بهمن و ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۹، در اردیبهشت ۱۴۰۰شروع شد.

 

وی گفت: پس از انتخاب اولیه آثار، ۶۵ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که در جلسه‌ای در ۲۷ اردیبهشت - روز روابط عمومی و ارتباطات- با حضور داوران ارزیابی نهایی انجام و ۲۷ اثر برگزیده از پایگاه‌های خبری، رسانه‌های چاپی، رادیویی و تلویزیونی استانی و سراسری اعلام شدند.

 

مومن زاده افزود: آثار رسیده از استان‌ها چشمگیر بود و بیش از ۸۰ درصد آثار از خبرنگاران استانی بود که خراسان شمالی هم در این جشنواره سهم داشت.

 

مدیر اداره کتابخانه های شهرستان فاروج با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: قلم خبرنگاران در مسیر تحول و توسعه نقش غیر قابل انکاری دارد و چه خوب است که در حوزه کتاب و کتابخوانی هم شاهد قلم فرسایی بیشتر خبرنگاران برای کمک به رشد و اعتلای آن باشیم.

 

کد خبر 1083121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha