احداث ۱۰ واحد مسکن برای خانواده های دارای دو فرزند معلول در نهبندان

بیکی گفت: ساخت ۱۰ واحد مسکن تک واحدی ویژه خانواده های دارای دو فرزند دومعلول در شهر نهبندان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ «مجید بیکی» امروز (17 مرداد) در نشست با مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: ساخت 10 واحد مسکن تک واحدی ویژه خانواده های دومعلولی شهر نهبندان در حال انجام است که درخواست تسریع در عملیات را داریم؛ همچنین ۳۰ واحد نیز در طرح مسکن محرومین در نقاط روستایی در حال انجام است که می تواند پاسخگوی بخش عمده ای از نیاز جامعه هدف بهزیستی باشد.

 

فرماندار نهبندان گفت: برای بیش از ۳۰ متقاضی جدید شناسایی شده، فرمانداری با همکاری راه و شهرسازی، آمادگی تامین زمین برای ساخت مسکن معلولان را دارد.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به مراجعات و بازدیدهایی که از خانواده ها داریم، برخی افراد از طولانی شدن روند پذیرش پشت نوبتی ها گلایه داشته که تقاضا داریم با انعکاس این مطلب به مرکز، تسریع لازم در برقراری مستمری واجدین شرایط صورت پذیرد.

 

 بیکی در خصوص پرداخت یارانه لازم به مراکز خدمات دهنده، اختصاص تسهیلات کم بهره برای رفع مشکلات معیشتی مددجویان، راه اندازی مرکز توانبخشی معلولین بالای ۱۴ سال سن، تسریع در پذیرش پشت نوبتی های مستمری نیز خواستار همکاری و مساعدت بهزیستی نسبت به جامعه هدف در شهرستان نهبندان شد.

 

در ادامه دیدار عرب نژاد مدیرکل بهزیستی استان نیز با تقدیر از حمایت های مجموعه فرمانداری از جامعه تحت پوشش بهزیستی، با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، در خصوص توجه بیش از پیش به حوزه شهرستان نهبندان و مرتفع نمودن برخی نارسائی ها قول مساعد داد.

 

 لازم بذکر است در این جلسه معاونین حوزه مشارکت ها و پیشگیری اداره کل بهزیستی، رئیس اداره بهزیستی و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیز حضور داشتند.

 

 

کد خبر 1083133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha