رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان شیروان گفت: رشد و توسعه فرهنگی جامعه در گام دوم انقلاب اسلامی، مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.

«عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه رشد و توسعه فرهنگی جامعه در گام دوم انقلاب اسلامی، مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است، اظهار داشت: در این راه خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان شیروان بیان کرد: خبرنگار کسی است که با توکل بر خدا و اتکا به ذوق و استعداد شخصی، پس از گذراندن دوره آموزشی تخصصی با توجه به مسئولیت اجتماعی که این حرفه بر عهده او می گذارد، وظیفه کسب، تهیه، جمع آوری و تنظیم اخبار و انتقال آنها از طریق وسایل ارتباط جمعی به مخاطبان بر عهده دارد.

 

ریحانی عنوان کرد: اگر زحمات شما خبرنگارها نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود؛ شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید.

 

 وی تصریح کرد: به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار اعزامی جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان و به یاد تنها شهید والامقام خبرنگار شهرستان شهید محمدرضا امانی، این روز را به تمام مجاهدان و تلاشگران این عرصه تبریک می گویم و توفیق و سرافرازی و سربلندی را برای همه این عزیزان از درگاه خداوند متعال آرزو دارم.

 

 

 

 

کد خبر 1083151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha