ارسال ۳۵۴ اثر به هفتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان

احمدخانی با اشاره به ارسال ۳۵۴ اثر توسط ۹۱ خبرنگار به هفتمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان گفت: تعداد شرکت کنندگان و آثار ارسالی رشد ۱۵ درصدی داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان اظهار کرد: 354 اثر توسط 91 خبرنگار به هفتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان ارسال شد و تعداد شرکت کنندگان در این دوره 15 درصد افزایش داشته است.

 


محمدربیع احمدخانی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری در دنیای امروز لازمه جامعه بشری است، گفت: خبرنگاران تسهیلگر هر ارتباطی در جامعه هستند که جوامع را در مسیر توسعه قرار می دهند و شاخصی برای سنجش توسعه در هر جامعه ای تلقی می شود.

 


وی افزود: خبرنگاران با تعهد خود تمام ارکان را به هم پیوند می دهند و همواره طرفدار حق هستند.

 


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رشد کمی و کیفی برخی شاخص های مطبوعات و رسانه های استان در این دوره از جشنواره قابل توجه بود.

 


مدیر خانه مطبوعات استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه خانه مطبوعات از سال 80 در استان زنجان آغاز به کار کرد و 134 نفر عضو فعال دارد.

 


یوسف ناصر با بیان اینکه واکسیناسیون خبرنگاران با همکاری علوم پزشکی انجام شده است، گفت: مسکن خبرنگاران با پیگیری استاندار زنجان انجام شد.

 


به گفته وی، امسال جشنواره شمالغرب کشور برگزار شد و با آثار ارسالی از زنجان رتبه های کسب شده به خبرنگاران زنجان اختصاص یافت.

 


ناصر گفت: تفاهم نامه ای نیز با خانه مطبوعات منعقد شد تا اعضای خانه مطبوعات از تمام امکانات خانه کارگر استفاده کنند.

 


وی یادآور شد: در هفتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان 354 اثر توسط 91 نفر از خبرنگاران در بخش های مختلف ارسال شد که داوری انجام شد.

 

 

کد خبر 1083185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha