رقابت به دلیل کمبود عرضه و نیاز بازار در محصولات پتروشیمی ایجاد شده است

جهرمی با بیان اینکه رقابت به دلیل کمبود عرضه و نیاز بازار در محصولات پتروشیمی ایجاد شده است، گفت:‌ برای حل این مسئله باید واردات انجام شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، سیدجواد جهرمی، معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران شب گذشته (یکشنبه ۱۷ مرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه رقابت به دلیل کمبود عرضه و نیاز بازار در محصولات پتروشیمی ایجاد شده است، گفت:‌ برای حل این مسئله باید واردات انجام شود. با توجه به اینکه برخی تولید کنندگان در تامین سرمایه در گردش خود به مشکل خورده اند سهمیه را می‌گیرند و در بازار به دلال می‌فروشند.

 


معاون عملیات ونظارت بر بازار بورس کالای ایران با اشاره به اینکه در سامانه بهین یاب درباره همه شرکت‌ها تحقیق شده و همه آن‌ها تولیدکننده هستند، ادامه داد: بحث میزان سهمیه مطرح نیست بلکه تولیدکنندگان برای حل مشکلات خود سهمیه شان را می‌فروشند.

 


معاون عملیات ونظارت بر بازار بورس کالای ایران افزود: البته در برخی موارد تولید کننده مواد اولیه‌ای را که نیاز دارد تحویل نمی‌گیرد و مجبور است آن را در بازار با مواد اولیه مورد نیازش تعویض کند.

کد خبر 1083223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha