ماهشهری ها پس از اهواز بیشترین استقبال را از واکسیناسیون دارند

شنبدی گفت: شهرستان بندرماهشهر بعد از اهواز بیشترین استقبال را از واکسناسیون نسبت به سرانه جمعیت در استان خوزستان دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «محمد شنبدی» صبح امروز (دوشنبه ۱۸ مرداد) در ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: وضعیت شهرستان بسیار بحرانی است و علاوه بر آمار بالای بیماران کرونایی بستری شده با کمبود تخت نیز مواجه هستیم به طوری که از دو روز قبل تعداد بیماران به ۲۰۰ نفر رسیده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر افزود: طی 24 ساعت گذشته چهار نفر در بندرماهشهر فوت کرده اند که هفته گذشته این آمار سه نفر بوده است؛ در هفته گذشته نیز یک هزار و 343 نفر به کرونا مبتلا و تست آنها مثبت شده است و تاکنون 50 هزار نفر در شهرستان بندرماهشهر واکسیناسیون شده اند.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم تا اواسط مهرماه کل شهرستان بندرماهشهر در صورت استقبال واکسیناسیون شوند؛ از 50 هزار نفر 47 هزار نفر دوز اول را زده و مابقی هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند، آمار تزریق روزانه ما 2 هزار دوز در روز بوده که بعد از اهواز بیشترین استقبال را از واکسیناسیون نسبت به سرانه جمعیت در استان خوزستان داریم.

 

شنبدی تصریح کرد: به علت تکمیل ظرفیت تخت های بستری بیمارستان، برای اولین بار از ابتدای شیوع کرونا، تعدادی از بیماران کرونایی به وسیله اتوبوس آمبولانس به اهواز اعزام شدند، هم اکنون ۲۰ تخت دیگر هم در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی جهت بستری بیماران در حال آماده سازی و تجهیز است.

 

وی اذعان کرد: طبق اطلاعیه ای که منتشر کردیم و با توجه به کمبود اکسیژن در بیمارستان معرفی، دستگاه اکسیژن ساز راه اندازی نشده اهدایی از طرف اداره کل بنادر و دریانوردی به بیمارستان راه زینب (س) را به بیمارستان معرفی منتقل کردیم و مجددا اعلام می کنم هرگز موجبات تضییع حقوق مردم فهیم بندر امام خمینی (ره) را فراهم نخواهیم کرد و این دستگاه پس از کاهشی شدن این پیک به بیمارستان راه زینب (س) بازگردانده خواهد شد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در پایان از عموم شهروندان خواست تا از تردد غیرضروری خودداری کنند و علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از دورهمی های خانوادگی به شدت بپرهیزند.

 

کد خبر 1083288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha