ممنوعیت پذیرش مهمان در کلیه مراکز اقامتی همدان

محمدی با بیان اینکه محدودیت تردد در مسیرهای گردشگری شهر همدان از ساعت ۱۷ وجود دارد، گفت: ممنوعیت پذیرش میهمان در کلیه مراکز اقامتی و تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک غیر بومی وجود دارد.

«محمدعلی محمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان همدان بسیاری از محدودیت ها با جدیت بیشتری جهت حفظ سلامت شهروندان انجام می شود.

 

فرماندار همدان افزود: ممنوعیت فعالیت شهریازی ها و مراکز تفریحی گردشگری تا اطلاع ثانوی و محدودیت تردد در مسیبرهای گردشگری شهر همدان از ساعت 17  وجود دارد.

 

وی ادامه دارد: دستورالعمل ویژه عزاداری مراسم ماه محرم به هیئات حسینی ابلاغ شده و برگزاری هرگونه مراسم عزاداری صرفا در چارچوب دستورالعمل مذکور باید انجام شود.

 

محمدی با اشاره به ضرورت همکاری عموم مردم در مدیریت پیک پنجم کرونا افزود: تیم های نظارتی در بخشهای مختلف با تشدید نظارت نسبت به جلوگیری از فعالیت مراکز تعیین شده اقدام نمایند.

 

 وی خواستار نظارت جدی تر بر باشگاههای بدنسازی شد و تاکید کرد : فعالیت شهریازی ها و مراکز تفریحی گردشگری تا اطلاع ثانوی ممنوع و برای تردد در مسیبرهای گردشگری شهر همدان از ساعت 17 محدودیت اعمال می شود .

 

 وی با بیان اینکه  اجرای محدودیتهای هوشمند کرونایی با جدیت بیشتری نظارت خواهد شد، اظهار کرد : با عنایت به اهمیت موضوع سلامت مردم چاره ای جز برخوردهای قانونی  نداریم.

کد خبر 1083320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha