کاهش وقوع جرم در شهرستان جهرم

رزمجویی گفت: در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، در وقوع جرائم در شهرستان جهرم کاهش داشته ایم و این موفقیت نتیجه همت کارکنان انتظامی و همکاری مردم با پلیس بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «خسرو رزمجویی»، امروز (یکشنبه ۱۸ مرداد) در جمع خبرنگاران، گفت: اخبار حوادث و اجتماعی برای شهروندان مهم است و قطعا خبرنگاران با آگاهی بخشی در کاهش وقوع جرم اثرگذار هستند. 

 

فرمانده انتظامی جهرم افزود: حساس امنیت یک مقوله مهم و اساسی است که بسیاری آن را همپای امنیت بلکه برتر از آن می‌دانند و همچنبن موضوع مهمی است که اصحاب رسانه در ایجاد ، تثبیت و تعالی آن نقش عمده‌ای بر عهده دارند.

 

وی با اشاره به اینکه پلیس نگاه اجتماعی دارد و همراه با تحولات اجتماعی پویایی لازم را ایجاد می کند، بیان کرد: اصحاب رسانه سهم عمده‌ای در ارتقاء سطح آگاهی جامعه، برقراری نظم و امنیت و توسعه امنیت پایدار بر عهده دارند.

 

رزمجویی از کاهش وقوع جرم در شهرستان جهرم خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، در وقوع جرائم کاهش داشته ایم و این موفقیت نتیجه همت کارکنان انتظامی و همکاری مردم با پلیس بوده است.

 

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت شهروندان با پلیس می تواند امنیت را ارتقا دهد، خاطرنشان کرد: قطعا پلیس هم موفقت تر عمل می کند.

 

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه تماس های شهروندان با سامانه ۱۱۰ کاملا محرمانه است و نزد پلیس امانت می ماند،  از مردم خواست هرگونه موارد تخلف و مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

 

کد خبر 1083442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha