احیا و تعظیم شعائر دینی مهمترین اولویت هیات مذهبی در محرم است

حجت الاسلام بابایی گفت: احیا و تعظیم شعائر دینی مهمترین اولویت هیات مذهبی در محرم است و مراسم دهه اول محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام «سیدمحمد بابایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: برپایی آیین های مذهبی دهه اول محرم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تلاش داریم تا تحکیم بنیان خانواده و تلاش برای مقابله بیشتر با کرونا تا ریشه کنی کامل در دستور کار است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر افزود: امسال هم در دوران کرونا قرار داریم و با توجه به اینکه در سال گذشته هیئت‌های مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم ماه محرم را برگزار کردند؛ امسال هم با قوت در این بخش وارد خواهیم شد.

 

وی خاطر نشان کرد: رعایت شیوه‌نامه بهداشتی هیئت های مذهبی در سال گذشته مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است و امسال هم در راستای عمل به شیوه نامه ها و دستور رهبری در این بخش اقدام خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا حفظ شعائر دینی همچنان اولویت مهم ما باشد.

 

حجت الاسلام بابایی گفت: احیا و تعظیم شعائر دینی مهمترین اولویت هیات مذهبی در محرم است و مراسم دهه اول محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: فضاسازی و سیاه پوش کردن معابر و خیابان ها و اقامه عزای حسینی در شهرستان بهشهر همچون سراسر کشور با اولین شب محرم آغاز شده است و امیدواریم با رعایت همه دستورالعمل ها عزای حسینی را با شور و شعور خاص برگزار کنیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر یادآور شد: انتظار داریم دستگاهها هم با سیاه پوش کردن سردرب ادارات، عزای حسینی را اقامه کرده و از ظرفیت های خود برای تعظیم شعائر اسلامی استفاده کنند.

کد خبر 1083495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha