ترویج امر به معروف و نهی از منکر با هدف اصلاح جامعه اسلامی مورد توجه ویژه باشد

نجفی گفت: هدف از ترویج امر به معروف و نهی از منکر اصلاح جامعه اسلامی است و لذا باید به روشی اجرا شود که نهایت تاثیر گذاری در بین آحاد جامعه را داشته باشد.

«علی نجفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر نوعی احساس مسئولیت در جامعه است که امام حسین(ع) هم همچون انبیای الهی به این مهم توجه ویژه داشتند.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: از تاکیدات مهم رهبری نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است که این مهم باید از راه و روش اصول و درست و بدون خشونت و درگیری و با لسان آرام تذکر داده شود و به نوعی امر به معروف و نهی از منکر گفتن و رد شدن است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز جامعه ما به واسطه برخی از مسائل نیاز به امر به معروف و نهی از منکر بیش از هر زمان دیگری دارد و باید این امر و فریضه مهم با شیوه ای مبتنی بر عزت و احترام اجرا شده و به افراد تذکر داده شود و عزت و احترام فرد مومن در جامعه اسلامی حفط شود.

 

به گفته نجفی، هدف از ترویج امر به معروف و نهی از منکر اصلاح جامعه اسلامی است و لذا باید به روشی اجرا شود که نهایت تاثیر گذاری در بین آحاد جامعه را داشته باشد.

 

وی بیان کرد: از تاکیدات مهم رهبری نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است که این مهم باید از راه و روش اصول و درست و بدون خشونت و درگیری و با لسان آرام تذکر داده شود و به نوعی امر به معروف و نهی از منکر گفتن و رد شدن است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: به ماه محرم وارد شده ایم و این ایام ترویج و تبیین امر به معروف و نهی از منکر در میان مردم یکی از وظایف مهمی است که در دستور کار داریم تا این فریضه فراموش شده در برخی از موارد احیا شود و همه ما دغدغه این امر و فریضه مهم را داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: باید کار فرهنگی در بخش های مختلف در ماه محرم جدی گرفته شود و امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فلسفه قیام امام‌حسین(ع) بیش از همیشه در دستور کار باشد.

کد خبر 1083499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha