ويژه برنامه سوگوارى حسینی در مرکز اسلامی سوئد

مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد به مدت ۱۳ شب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اسلامی سوئد»، همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و خاندان و یاران باوفای ایشان، مجلس سوگواری از روز دوشنبه  (18 مرداد ماه) آغاز شد.

 

این مراسم از ساعت 19 تا 20 و 30 دقیقه به مدت ١٣ شب برگزار می شود و آقایان در سالن اجتماعات و بانوان در دو بخش مصلی به سوگواری می پردازند.  

 

برنامه‌ها شامل تلاوت قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، عزاداری و مرثیه سرایی و توزيع شام خواهد بود. سخنران مراسم جناب حجت الاسلام والمسلمین دكتر سعيد جازارى است.

 

همچنین مراسم روز عاشورا نیز روز پنجشنبه برابر با 19 ماه آگوست 2021 از ساعت 13 (همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر) در بخش مصلی برگزار می شود.

 

از كليه شركت كنندگان و عزاداران حسينى (ع) تقاضا مى شود در زمان حضور با انتظامات برنامه همكارى کنند و از پارك كردن خودروهاى خود در محل پاركينگ همسايگان مركز در ساعات ادارى خوددراى نموده و تا حد امكان از خدمات حمل و نقل عمومى جهت حضور در برنامه ها استفاده نمايند.

توجه!

برنامه هاى عزادارى ماه محرم با رعايت قوانين و توصيه هاى بهداشتى در زمان شيوع ويروس كرونا برگزار مى شود.. ضرورى است در صورت بروز علايم بيمارى از حضور در برنامه اكيدا خوددارى نموده و در حين حضور پروتكل هاى بهداشتى از جمله فاصله گذارى اجتماعى و بهداشت دستان را جدى بگيريد.

 

برنامه ويژه كودكان نيز در ساعات ذكر شده در بخش مدرسه مركز برقرار مى باشد.

 

از عموم عاشقان و شیفتگان سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) دعوت می گردد با حضور خویش در مراسم عزاداری، احیاگر ارزش ها و آیین های اصیل اسلامی باشند.

کد خبر 1083536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha