۱۰ هزار دوز واکسن کرونا در نهبندان تزریق شد

بیکی گفت: تاکنون ۱۴ هزار و ۲۲۷ دوز انواع واکسن کرونا در شهرستان نهبندان دریافت و ۱۰ هزار و ۲۴۱ دوز نیز تزریق شده است.

«مجید بیکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند،  اظهار کرد: تاکنون 14 هزار و 227 دوز انواع واکسن کرونا در شهرستان نهبندان دریافت و 10 هزار و 241 دوز نیز تزریق شده است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه 72 درصد واکسن های دریافتی کرونا، تزریق شده است، افزود: هشت هزار و 436 دوز واکسن در مرحله نخست و یک هزار و 778 دوز واکسن در مرحله دوم تزریق شده است.

 

بیکی از تزریق واکسن کرونا به هشت هزار و 889 نفر بالای 45 سال در نهبندان خبر داد و گفت: از این تعداد هفت هزار و 571 نفر در مرحله نخست و یک هزار و 318 نفر در مرحله دوم تزریق واکسن را انجام داده اند و از بین هفت هزار و 571 نفر بالای 45 سال، 84 درصد آنها سالمندان تحت پوشش بوده اند.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای آغاز واکسیناسیون کرونا در نهبندان 10 نفر گروه سنی 60 تا 45 سال واکسن مرحله دوم را دریافت کرده اند.

 

فرهنگیان برای واکسیناسیون اقدام کنند

فرماندار نهبندان در ادامه از آغاز واکسیناسیون فرهنگیان از (13 مرداد) خبر داد و گفت: واکسیناسیون فرهنگیان بدون محدودیت البته با برنامه زمان بندی و اعلام اسامی که توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اعلام می شود و به همراه کارت شناسایی در مراکز خدمات سلامت شهری و روستایی شهرستان بی وقفه انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه با عنایت به اینکه باید تا پایان شهریور ماه جاری دوز دوم واکسن فرهنگیان تزریق شود، ادامه داد: معلمان برای دریافت دوز اول حداکثر تا ۲۵ مرداد به مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان (نهبندان، خوانشرف، طبسین، مزار سیدعلی، چهارفرسخ، چاهداشی، دهک عربخانه، رومه، شوسف، چاه عباس اردونی) مراجعه داشته باشند.

 

فرماندار نهبندان بیان کرد: در مرکز شهری نهبندان و شوسف که پیش بینی می شود بار مراجعه بالا باشد، در روزهای تعطیل تزریق واکسن انجام خواهد پذیرفت، همچنین تزریق واکسن برای معلمانی که در شهرستان حضور و سکونت دارند شامل انجام واکسیناسیون می شوند چرا که بر اساس دستورالعمل ستاد واکسیناسیون دانشگاه، واکسیناسیون این گروه هدف صرفا برای اساس محل زندگی و سکونت انجام می شود.

 

 

 

کد خبر 1083589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha