راه‌اندازی ۲۵۰ آشپزخانه اطعام حسینی در خوزستان

شیبه گفت: کمیته امداد خوزستان در ماه محرم و صفر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مرحله دیگری از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان را با اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «اطعام و احسان حسینی» اجرا می کند.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز ماه محرم و صفر، 250 آشپزخانه در قالب پویش اطعام و احسان حسینی با حضور حجت السلام میرعلایی مسول دفتر نماینده ولایت فقیه در خوزستان مسئول فرهنگی سپاه ولیعصر (عج) فرمانده ناحیه امام علی (ع) در سراسر استان راه‌اندازی می‌شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان افزود: آشپزخانه های راه اندازی شده تا پایان ماه محرم و صفر با هدف اطعام به نیازمندان فعالیت داشته و پیش بینی می شود در این ایام بیش از یک میلیون پرس غذا طبخ و توزیع شود.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر طبخ و توزیع غذا، بسته های معیشتی سبد کالا های اساسی و ضروری تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا خواهد شد.

 

شیبه تصریح کرد: بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری، سپاه و بسیج گروه های جهادی در ماه محرم 100 هزار بسته معیشتی و یک میلیون پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام حسینی طبخ بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه تمامی مراحل طبخ غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد عنوان کرد: نیازمندان در ماه محرم با مشارکت خیرین از سفره ای با برکت تر از سفره امام حسین (ع) بهره مند می شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه بعد از اجرای مرحله اول پویش ایران همدل و لبیک به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب همه پای کار آمدند ابراز کرد: رزمایش ایران همدل بزرگترین پویش ایران است که در این مرحله با شعار اطعام حسینی و احسان حسینی به نیازمندان خدمات رسانی خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در مکان های صعب العبور و فاقد امکانات طبخ غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی در قالب احسان حسینی بسته های ارزاق توزیع می شود اذعان کرد: بسته های معیشتی شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، رب گوجه و قند و شکر است.


شیبه در پایان گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #8877* و #12* در این امر خیر مشارکت کنند.

 

کد خبر 1083706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha