پویش مجازی «نذر آزادی» برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در کردستان برگزار می‌شود

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان گفت: در آستانه فرارسیدن ماه عزاداری حضرت اباعبداله الحسین «ع» جشن گلریزان با عنوان پویش مجازی «نذر آزادی» برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در کردستان برگزار می‌شود.

محمد خسروی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اجرای نذر همدلی و همت آزادگی در ماه محرم برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن ماه عزاداری حضرت اباعبداله الحسین «ع» جشن گلریزان در ماه محرم برگزار می‌شود.

 


وی افزود: ماه محرم هر ساله با شور نینوایی در استان متدین و دوستدار اهل بیت کردستان و با شور و اشتیاق خاصی برگزار می‌شود که این نوای کربلایی با نوحه‌های جانگداز حسینی در زندان‌های کردستان طنین‌انداز می‌شود.

 


وی اضافه کرد: امسال  نذرهای متفاوتی در کردستان و زندان‌های این استان به زندانیان و خانواده‌هایشان اهداء می‌شود و نذر آزادی، پویشی متفاوت برای تحقق آرمان‌های انسان دوستانه ستاد مردمی دیه در تحقق آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با همت والای عاشقان اهل بیت و سردار آزادگی امام حسین «ع» است. 

 


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه عنوان کرد: همزمان با دهه اول محرم پویشی بصورت مجازی برای کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد برگزار می شود که امیدواریم همچون همیشه شاهد حماسه همدلی خیرین و عاشقان اهل بیت در این همدلی مومنانه باشیم وزمینه آزادی تعداد از زندانیان در این ماه فراهم شود.

 

 

کد خبر 1083724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha