ماه محرم فرصتی برای آشنا کردن مردم با آسیب‌های اجتماعی و جنگ نرم دشمن است

کریم‌پور بر لزوم استفاده از فرصت‌های مختلف ماه محرم تاکید کرد و گفت: ایام باارزش ماه محرم برای ما فرصتی است تا بتوانیم در مجالس و تکایا، مردم را نسبت به آسیب‌های اجتماعی و جنگ نرم دشمن آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» ظهر امروز (سه شنبه ۱۹ مرداد) در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک، با اشاره به اینکه ۳۱ مردادماه به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده است اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر مسئله تقویت و تدوام ارتباط مجموعه بسیج با مساجد تاکید داشته‌اند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک افزود: در ایام ماه مبارک رمضان، دهه کرامت و دهه امامت و ولایت شاهد خلق حماسه‌ای باشکوه از فعالیت جهادگران و بسیجیان در حوزه کمک به نیازمندان و محرومان بودیم که در مناسبت‌های پیش‌رو نیز به‌ویژه دهه اول محرم با بهره‌مندی از فضای معنوی این ایام، برای ایجاد مواسات و همدلی از ظرفیت نهادها، خیرین و آحاد مردم مومن و انقلابی برای اجرا و تداوم نهضت کمک مومنانه استفاده خواهیم کرد.

 

وی اذعان کرد: دشمن در تلاش است تا با ایجاد تردید و ابهام در ادیان و مقدسات، ما را بشکند و مسائل را وارونه نشان دهد و در فضای مجازی سیاه‌نمایی کند تا جامعه دچار تنش و اضطراب شود.

 

کریم‌پور با بیان اینکه مهمترین رسالت ما در شرایط کنونی، تلاش برای خدمت‌رسانی حداکثری به مردم است تصریح کرد: تزریق ناامیدی، بزرگترین آفت برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت‌های مختلف ماه محرم عنوان کرد: ایام باارزش ماه محرم برای ما یک فرصتی است تا بتوانیم در مجالس و تکایا مردم را نسبت به آسیب‌های اجتماعی و جنگ نرم دشمن آشنا کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه فریضه امر به معروف را نباید تنها به مسئله پوشش تنزل داد بیان کرد: باید با ایجاد گروه‌های متشکل از نخبگان و همچنین ایجاد هیأت اندیشه‌ورز و استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان، مشکلات را بررسی و برای حل آنها کمک کنیم.

 

وی با بیان اينکه تمامی مطالبات مردم، به تناسب مطالبه ستاد احیای امر به معروف هم هستند ادامه داد: ۲ هشتگ #بی_تفاوت_نباشیم و #همه_مسئولیم جهت تحقق جامعه اسلامی باید به گفتمان عمومی تبدیل شوند.

 

کریم‌پور با اشاره به اینکه دهه اول ماه محرم به عنوان دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است یاد آور شد: شعار دهه امر به معروف و نهی از منکر امسال، «قیام حسینی، مردم مطالبه‌گر و مسئولان پاسخگو» است.

 

در ادامه این نشست، امام جمعه به عنوان رئیس، فرماندار به عنوان جانشین و تعدادی از اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک به بیان مطالبی پیرامون موضوعات مربوطه پرداختند.

 

کد خبر 1083769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha