سالن ورزشی «۹دی» جهرم مملو از بیماران کرونایی شد

ارجمند گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان «پیمانیه» جهرم امروز به ۷۰ بیمار، در سالن ورزشی «۹ دی» خدمات درمانی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید مجید ارجمند»، امروز (سه شنبه ۱۹ مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل آمار بالای بیماران بستری و تکمیل تخت های بیمارستان «پیمانیه»، یک سالن ورزشی در سطح شهر به امکانات بیمارستانی مجهز شد و امروز ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۰، تعداد ۷۰ بیمار در این سالن خدمات درمانی دریافت کردند.


 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه این سالن ورزشی با مجهز شدن به ۳۰ تخت بستری، دارای تمامی امکانات پزشکی و درمانی است، افزود: این سالن جهت ارائه خدمات سرپایی موقت برای بیماران است.

 

وی با بیان اینکه بیماران کووید پس از تشکیل پرونده در بیمارستان «پیمانیه»، از روز دوم درمانشان به این مکان ارجاع داده می شوند، عنوان کرد: بیماران از روز دوم تا پایان دوره درمانشان، روزانه جهت دریافت خدمات درمانی  از جمله سرم و دارو به این مکان  مراجعه می کنند.

 

به گفته ارجمند، در این سالن ۱۵ پرستار مشغول به ارائه خدمت به بیماران هستند و در هر شیفت کاری پزشک متخصص بیماری های عفونی نیز حضور دارد.  

 

وی با اشاره به اینکه همچنین تعدادی از نیروهای اورژانس، نگهبان، خدمات و نقلیه نیز در این مکان مستقر هستند، تصریح کرد: در حال حاضر اکثر بیماران بستری در این سالن از جهرم و تعدادی هم از شهر های اطراف هستند.

کد خبر 1083783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha