از استمرار کمک های مومنانه تا فعالیت های جهادی برای تعمیر منازل به همت بچه های کانون صاحب الزمان(عج)

حجت الاسلام ایوبی با اشاره به استمرار کمک های مومنانه در کانون صاحب الزمان(عج) آستانه اشرفیه گیلان گفت: تاکنون ۱۴ مرحله از این طرح اجرا شده است و گروههای جهادی نیز در بحث لوله کشی و تعمیر منازل مشارکت دارند.

حجت الاسلام «محمود ایوبی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد وکانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به استمرار کمک های مومنانه درکانون صاحب الزمان(عج) آستانه اشرفیه استان گیلان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا یکی از رویکردهای این کانون فرهنگی هنری رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بوده است که در همین راستا تاکنون در ۱۴ مرحله بسته های معیشتی میان محرومین توزیع شده است و این رویکرد همچنان استمرار دارد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) بخش شیرکوه آستانه اشرفیه استان گیلان به فعالیت های جهادی این کانون فرهنگی هنری نیز اشاره کرد و افزود: فعالیت های همچون تعمیر مسکن،لوله کشی تعدادی از منازل اهالی بخش شیرکوه، ذبح گوسفند و توزیع گوشت قربانی میان خانواده های محروم بخشی از این خدمات است.

 

وی در مورد فعالیت های فرهنگی هنری این کانون فرهنگی هنری نیز گفت: با توجه به اینکه موقعیت این کانون روستایی است به همین جهت در این کانون فرهنگی هنری فعالیت های قابل توجه ای به نوجوانان و جوانان انجام شده است که می توان به کلاسهای عقیدتی، ورزشی، اردوهای مختلف، ورزشی و کلاسهای هنری اشاره کرد.

 

حجت الاسلام ایوبی برپایی نشست های بصیرتی با موضوعات مختلف، سلسله نشست های هم اندیشی در موضوعات مهم اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی در فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی،مشارکت در طرح دوستدار کتاب،نمایشگاه کتاب،ارایه خدمات رایانه ای،تولید محصولات متناسب با فضای مجازی،تشکیل هیئت اندیشه ورز،سبک زندگی، اردوهای زیارتی و سیاحتی بخشی از فعالیت های این کانون فرهنگی هنری است که می توان به‌آن اشاره کرد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) بخش شیرکوه آستانه اشرفیه استان گیلان خاطر نشان کرد:شناسایی و تشکیل هسته های فرهنگی، فعالیت در محورهای قرآن وعترت شامل روخوانی،روان خوانی، عقاید اسلامی، قرائت قرآن، کلاسهای زبان خارجه را بخش دیگری از فعالیت های کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) آستانه اشرفیه استان گیلان است.

 

کد خبر 1083918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha