سومین دوره جایزه ادبی محتشم کاشانی برگزار می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری سومین دوره جایزه ادبی محتشم کاشانی در سه بخش قطعه ادبی، شعر و داستان خبر داد.

محمدحسین واحدیان در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر جایزه ادبی محتشم کاشانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: رسالت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبیین درس‌های مکتب عاشورا است.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این سازمان تلاش می‌کند با اجرای طیف متنوعی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در راستای تبیین درس‌های مکتب عاشورا گام بردارد.

 

محمدحسین واحدیان با دعوت از هنرمندان سراسر کشور برای شرکت در سومین دوره جایزه ادبی محتشم کاشانی گفت: این رویداد در سه بخش قطعه ادبی، شعر و داستان طی همکاری مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اجرا می‌شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: با توجه به وجه ممتاز شخصیت ادبی محتشم کاشانی در حوزه ادب ولایی بویژه در خلق شاهکار ماندگار ترکیب‌بند عاشورایی اش، این رقابت با هدف ستایش و پاسداشت حماسه بزرگ حسینی، بزرگداشت شعائر اسلامی و ترویج پیام‌های قیام عاشورا برگزار خواهد شد.

 

واحدیان افزود: علاقه ‌مندان برای شرکت در سومین جایزه ادبی محتشم کاشانی تا پایان ماه صفر فرصت دارند آثار خود را  به دبیرخانه دائمی رویدادهای فرهنگی هنری شهرداری واقع در کاشان،بلوار دانش، بلوار دانشجو، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و یا از طریق رایانامه به نشانی kashanfarakhan@gmail.com ارسال کنند.

کد خبر 1084020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha