بستری ۴۷۴ بیمار جدید در گیلان /کرونا همچنان قربانی می گیرد

سالاری با بیان اینکه کرونا در روز جان بسیاری از عزیزان هموطن را می گیرد گفت: در طی شبانه روز گذشته ۴۷۴بیمار جدید در مراکز درمانی بستری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان سالاری » امروز ( چهارشنبه، ۲۰ مرداد ) در جمع خبرنگاران با اشاره به روند افزایشی کرونا ویروس در گیلان اظهار کرد: با توجه به هشدارهای داده شده شاهد افزایش بستری ها در مراکز درمانی هستیم.‌

 


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته  ۴۷۴ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری شدند گفت: تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی گیلان به هزار و ۹۸۸ بیمار رسید.
 

 

سالاری با اشاره به فوت ۴۴ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در گیلان افزود: با بستری ۱۶ بیمار بدحال در شبانه روز گذشته، هم اکنون ۳۲۵ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

 

 

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های گیلان مملو از بیماران کرونایی است تاکید کرد: خیز پنجم کرونا در گیلان با شیوع ویروس دلتا کرونا، سبب افزایش بی اندازه این بیماری در استان شده و در صورتی که مهار نشود بیمارستان‌های گیلان توان ارایه خدمات به بیماران را نخواهند داشت. 

کد خبر 1084066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha