طرح اطعام و احسان حسینی در استان سمنان آغاز شد

قوسی گفت: توزیع یک میلیون غذای گرم بین عزاداران حسینی در محرم سال جاری پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،« محمد قوسی»گفت:  مشارکت ۵۱ میلیارد تومانی مردمی استان سمنان در سرفصل های اطعام و احسان حسینی، تهیه بسته های حمایتی و سبدهای بهداشتی پیش بینی می شود.

 

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان  با اشاره به توزیع یک میلیون غذای گرم بین عزاداران حسینی در محرم سال جاری اظهارداشت:  گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی بازوی توانمند اجرایی پخت و توزیع غذا در بین عزاداران حسینی هستند.

 

وی تصریح کرد: ۱۱۵ مرکز نیکوکاری و بیش از  ۸۰ آشپزخانه کار خود را همزمان با محرم در استان سمنان  آغاز کرده و  تا پایان ماه صفر یک میلیون غذای گرم بین نیازمندن توزیع می کنند.

 

قوسی توزیع ۶۶ هزار سبد کالا و ۲۲هزار سبد بهداشتی بین مددجویان و نیازمندان را پیش بینی کردوافزود: با اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر، بسته‌های معیشتی تهیه و به خانواده‌های نیازمند ارائه خواهد شد.

 

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان  گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی را به عنوان بزرگترین موکب کشور دانست و خاطرنشان کرد: در محرم سال جاری ۷۲ دیگ غذای نذری در ۵۰ شهر کشور در قالب این گروه ملی پخت و توزیع می‌شود.

 

به گفته وی هیئت ها، موکب ها مراکز نیکوکاری گروه های جهادی در پخت غذا مشارکت دارند.

کد خبر 1084078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha