خادمیاران رضوی مازندران برای رفع مشکلات سیل زدگان بلده نور به خط شدند

امامزاده به سیل اخیر بلده نور اشاره کرد و گفت: تلاش داریم برای رفع مشکلات آسیب دیدگان ناشی از وقوع سیل اخیر، از ظرفیت خادمیاران رضوی شهرستان های مرکزی استان مازندران بهره مند شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمداسماعیل امامزاده» امروز(20مرداد) در نشست تخصصی دفاتر کانون های خدمت رضوی شهرستان های مرکزی استان مازندران که در ارتباط با رسیدگی به سیل زدگان بخش بلده با حضور امام زاده  دبیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران ودبیران شهرستان های مرکزی استان به میزبانی دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان آمل در دانشگاه فناوری نوین برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه عزای سیدالشهدا(ع) و یاران آن حضرت، اظهار کرد: خادمیاران رضوی استان مازندران به نیابت از امام مهربانی ها در حوزه های مختلف محرومیت زدایی از تهیه و توزیع ارزاق و مایحتاج ضروری زندگی، تهیه جیزیه نوعروسان، توزیع کارت نان، تامین داروی بیماران، نوسازی و بهسازی و احداث خانه محرومین و آسیب دیدگان و... درصدد رفع آلام نیازمندان هستند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران همچنین از فعالیت 650 کانون محلی و تخصصی خادمیاری رضوی در استان مازندران خبر داد و افزود: فعالیت افراد در کانون خادمیاری محله‌ای در کنار کانون های تخصصی بسیار مهم و اثرگذار است، چراکه با بطن جامعه در ارتباط‌‌ هستند.

 

وی با بیان اینکه از ظرفیت کانون های تخصصی می توان برای اجرای برنامه های کانون‌های محله‌ای استفاده کرد، یادآور شد: خادمیاران در کانون های محله ای نیازهای افراد و جامعه هدف خود را شناسایی و با تلاش خادمیاران کانون های تخصصی برای رفع مشکلات اقدام می کنند.

امامزاده با بیان اینکه خادمیاران رضوی استان همچنین در بحث حمایت از خانواده های سیل زدگان در سال های گذشته منشاء خیر و برکت بوده اند، افزود: خادمیاران رضوی استان علاوه بر نوسازی و بهسازی منازل سیل زدگان، تعداد8واحدمسکونی برای سیل زدگان شهرهای سیل زده استان احداث کردند.

 

وی به سیل بلده نور اشاره و اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و همچنین آسیب دیدن کسب و کارها مردم با مشکلات متعددی مواجه اند وتلاش داریم برای رفع مشکلات آسیب دیدگان ناشی از وقوع سیل اخیر، از ظرفیت شهرستان های مرکزی استان بهره مند شویم.

«عباس ولی پور» در این نشست ضمن ارائه گزارشی از خسارت های وارده به بخش بلده،بیان کرد: سیل حدودیک میلیاردوپانصدهزار تومان به مردم شریف بلده خسارت زده است .

 

دبیر دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان نور با بیان اینکه کمک رسانی خادمیاران به خانواده های درگیر سیل اخیر و تامین مایحتاج سیل زدگان در دستور کار قرار دارد، افزود: امید است با همکاری مدیران کانون های خدمت رضوی استان نسبت به تامین کمک های نقدی برای تهیه مصالح ساختمانی وجمع آوری لوازم خانگی اقدامات لازم صورت بگیرد.

 

به گزارش شبستان، دوزادهم مرداد ماه ۱۴۰۰ در پی وقوع بارش های شدید و بی‌وقفه، سیلاب عظیمی وارد شهر بلده شده و به اماکن، زیرساخت‌ها و اموال مردم خسارت وارد کرده است.

کد خبر 1084116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha